Jaaaaa!!!

Tipspromenaden jag planerade imorse blev det inget av med, för vi fick främmande. Så det är helt ok. Trädgårdsmässan då... Först åkte vi dit, men innan vi parkerat svek modet och vi åkte vidare. Jag lämnade en nysydd dress till en kompis son i Örebro. Då blev jag mer peppad igen och vi åkte tillbaka in till Conventum och parkerade. Jag började komma med ursäkter som att det är dumt att vi betalar parkering och dyrt inträde om jag bara kommer gå in och vända.

Men min kära man sade att då har jag iaf försökt, och då är det värt pengarna. Och visst har han rätt. =) Väl i kön så stod en kompis mamma och mormor bakom oss i kön. De hade båda NA-kort och då fick man gå in två men betala för en. Så vi kom in för 100 kr ist för 200. Då kändes det mer ok, om jag behövt gå ut! Där inne tog jag en lott för 10kr, och vann ett blomsterarrangemang. Så man måste väll säga att jag inte gick med förlust på besöket iaf. =)

En stund var det riktigt jobbigt, men jag härdade ut tills det släppte. Sedan åkte vi på mitt initiativ vidare till Stadium där jag köpte nya skor, och ett par springtights. Skorna är sådana som är rundade under, hoppas de är så effektiva som det sägs. Jag gick runt själv på nedervåningen där barn och damavdelningen är, och kände mig nästan som "normal". Avslutade med en liten inköpsrunda på ångest-Ica, men kände ingen ångest ALLS!!!

Just nu haglar och snöar det, men jag vill ut och testa mina nya skor!!! Så jag hoppas det ger sig snart. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0