Lördag

Så är det lördag igen, snart måndag och jobb... Jag vet... Man ska leva här och nu, inte ta ut framtidens oro och ångest i förväg. Men det är så svårt! Jag tror ändå att jag är på väg att bli bättre igen. Jag börjar känna mig stark mellan orosattackerna. Under uppsägningstiden kommer det nog att svänga på det här sättet. Jag har nog bara att acceptera och följa med... Och längta till mitten av juli, då jag kan lägga detta bakom mig.

Igår orkade lillprinsen leka en stund ute, vi gungade och busade i ösregn. Det var väldigt skönt faktiskt. Både han och jag har verkligen saknat att vara ute nu när han varit sjuk. Imorgon tar han sista penicillinet, sedan hoppas jag att hans energi kommer tillbaka! <3

Nej, nu ska jag yoga och ta tag i dagen. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0