Varför?

Så fort jag ska vara ledig lite längre så händer det något som skickar min ångest upp i taket!!! Varför??? Förra gången blev min mamma sjuk, nu är hon på bättringsvägen som tur är. Den här gången är det jobbsituationen. Och inatt fick lilleman falsk krupp, och hade jobbigt med andningen. Han får det nästan alltid när han är på väg att bli förkyld. Och nu på morgonen började snoret rinna på honom. Eftersom min mage fortfarande gör ont och jag mår konstant illa, så stannar jag hemma med honom.

Jag missar informationsmötet på jobbet om vem som köpt byrån(om någon köpt byrån)... Det känns inte riktigt bra, men jag vet att jag får informationen via telefonen av kollegorna.

Jag som trodde att min ångest i stort sett var borta, nu känner jag att jag helst skulle gömma mig här hemma och sluta kämpa. Vad får man för det liksom... Jag har verkligen kämpat med min ångest för att klara av att jobba, och nu blir jag förmodligen arbetslös ändå... =´( Nej, fy vilket bittert inlägg det här blev!!! Men ibland måste man få pysa ut sådant också...

Egentligen tror jag på ödet, och att det här händer av en anledning. Jag har lagt tarotkort några gånger, och angående jobb får jag ofta tornet. Det skall visst betyda att nu är det dags för något nytt, och man kastas ut i det vare sig man vill eller inte. Även om jag får bli kvar på nuvarande arbetsplatsen, så blir det ju något helt nytt. Ny ledning och nya rutiner. Jag hoppas jag får behålla mitt jobb, men om inte så löser det sig säkert också. Ogillar mest ovissheten, men i em vet jag nog lite mer vad som kommer hända.

Jag klarade av Småstjärnorna igår iaf. Lite jobbigt bitvis, men det gick. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0