Hoppsan...

Tänk vad snabbt livet kan ändras även till det positiva. =) I juni mailade jag ett företag där jag väldigt gärna vill jobba.(jag tror och hoppas att det är väldigt bra där) Jag hade inga större förväntningar av det mailet, men tänkte att det skadar ju inte iaf. Så jag höll på att ramla omkull när de i onsdags ringde och erbjöd mig ett vik på 50%(som förmodligen blir75%) året ut. =) Det känns som ett perfekt sätt för mig att komma tillbaka till arbetslivet. Jag kommer jobba med enklare (myyycket  enklare) uppgifter. Men jag är inte orolig, för i ett stort bolag som detta brukar det finnas saker som behöver fixas och utredas.
 
Hoppas att även min ångestperiod tackar för sig iom detta. =) Min läkare och kurator har ju hela tiden hävdat att det hör ihop med gamla jobbat. Hoppas de har rätt!!!
 
Hoppas alla får en trevlig helg! Själv ska jag fira med kräftskiva ikväll, och njuta lite extra av de hellediga dagarna. =)
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Håller tummarna för dig :)

2012-08-25 @ 16:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0