Jag har skött mig.

Nu på morgonen har jag lagt upp 9,5m tyg på tygforumet, och hoppas på att få dem sålda under fm. Det brukar faktiskt gå snabbt och lätt.(om inte alla är panka efter semestern) Blir tygerna sålda så täcker det de tyginköp jag gjorde i helgen.(som levereras idag). =) Det skulle kännas bra om tyget betalas av gamla tyger som jag redan sytt av, och faktiskt är lite trött på. ;-) Nu har det gått ca15minuter och tre tyger är sålda, fem kvar. Hoppas de oxå blir sålda snart. 654kr kvar tills de nya tygerna är betalda...
 
Veckans stora utmaning blir att gå på Monster truck show senare i veckan. Men jag hoppas det ska gå bra. Min lilla son ser så mycket fram mot det att han tjatar heeela tiden. Hoppas han inte blir rädd för ljudet då vi väl kommer dit. Vi tar med hörselkåpor iaf, för det kommer mullra högt.
 
Nej nu ska jag hoppa in i duschen, och hoppas på att en massa affärer blir avslutade under tiden. =)
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0