God Jul

Här pysslas för fullt med det sista fixet inför jul. Det är mysigt att koka kolan, klä granen och griljera skinkan. Mindre mysigt känns det att bara ha en dag kvar på jobbet... Det känns riktigt bläää, när man äntligen hittat ett jobb som känns rätt.

Vår julklapp från jobbet var ett presentkort på mat, det passar ju perfekt för vårt köpstopp som startar 1/1-13. :-) Jag kommer försöka sälja så mycket saker som jag bara kan, för att ha lite pengar till syfestivalen i februari. Min faster och jag tänkte ge oss ut på en liten roadtrip och åka dit. :-) det blir första gången jag drar iväg, sedan ångesten startade. Men jag ser fram mot det, och hoppas det ska gå bra!

Hoppas ni som läser här får en riktigt härlig jul! Med massor av god mat och trevligt sälskap. GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0