I did it!

Gårdagens lista betades av, fick åka till banken för att fixa det sista. Och det gick riktigt bra, trots att det var mycket folk. Sedan åkte jag själv till gymmet för en timmes träning. Syrummet orkade jag aldrig in i, men alla saker på listan är avbockade och det är viktigast.

För att jag inte ska bli helt försoffad, så får det bli en liten lista varje dag. Strukturera en liten del av huset, så borde jag må lite bättre i själen oxå. :-)

Dagens lista:
• 1h promenad
• Städa sovrummet
• Tvätta 4 maskiner
• Vika och stryka
(vi ligger lite efter med tvätten just nu)

Jag vill även till storstaden idag, för jag behöver ett par nya träningsskor. Om jag har tur så kanske det finns några på rean.

Nu ska jag gå upp och äta en sund frukost innan promenaden!

Ha en riktigt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0