Ett steg fram och två tillbaka...

Efter min fantastiskt sköna men lite väl aktiva helg kom vardagen som en ångvält i måndags... Måndag, tisdag och onsdag fick jag skäll från chefer för saker som inte jag orsakat, eller har med att göra. Tidigare har jag bara tagit sådant och burit det inom mig. Nu sade jag ifrån, och det var jobbigt för konflikträdda mig...

Men jag blev arg,(något jag sällan blir) för dels vet de varför jag nyligen var sjukskriven, det är oproffsigt att ta ut din stress på personalen och vad har de för rätt att sabotera det jobb jag gör för att bli frisk!!!??? Men jag förstår mer och mer vad min doktor menar med att jag kommer inte bli frisk så länge jag jobbar kvar där...

Resultatet av det här och förmodligen trötthet efter helgens tempo har gjort att jag haft en del ångest på jobbet och svårt att slappna av och sova. Blä, att det ska vara så känsligt.

Dessutom fick minstingen kräksjukan i onsdags. Han var riktigt dålig och kräktes i 9 timmar. Hoppas resten av familjen klarar oss.(det känns i det närmsta omöjligt...) För nästa vecka är det sportlov, och då har jag tagit semester. Då vill vi kunna njuta av ledigheten, leka med barnen och jobba på att må bra igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0