Fredag

Då var det fredag igen och sista dagen på min semester. Det var synd att stora delar av den försvann i ångest och oro över min mamma, men skönt att jag inte behövde jobba de här dagarna.

Igår var jag väldigt orolig (som vanligt) inför besöket hos kuratorn. Men väl där gick det bra. Min sjukgymnast kom förbi och pratade lite när jag satt i väntrummet. Då började jag gråta, så nervös var jag... När spänningarna släppte så fick jag ordentlig spänningshuvudvärk, och den var fortfarande kvar imorse när jag vaknade. =( Jag antar att det är oron för mamma oxå, som finns med i den huvudvärken. Hoppas den släpper efter under dagen, då det ska bli sol och varmt. Det vill jag ta vara på!!!

Jag följde med till tandläkaren med minstingen, men min man följde med honom in. Jag hade för ont i huvudet för att orka med den exponeringen då. Känner mig lite besviken på det. Men jag är nöjd med att kuratorbesöket ändå gick bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0