Glad!!!

Vad härligt det känns när man lyckas med det man tänkt sig. Åkte de fyra milen till storstaden, kände oron i kroppen. Tänkte "falsklarm" som mantra. Hahaha, men det lugnar mig lite... När vi kom till sjukhuset tänkte jag tanken att be mannen gå in och handla på Apoteket, men bad honom och minstingen följa med istället. Och jag väntade ut ångestkänslan.

Sedan for vi vidare till en galleria där jag köpte tyg. Mycket stressad först, sedan gick det över. Jag tom åkte upp till öv efteråt och shoppade på bokrean. :-) Det blev en liten bonus.

Därifrån for vi på kalas. Jag trodde det skulle bli mannens syskon med familjer, och tyckte ändå det var jobbigt. Det visade sig vara massor med folk, och rörigt. Första impulsen var att vända i hallen, och skylla på huvudvärk eller liknande. Men jag bet ihop och gick in. Det var lite jobbigt först, men efter någon halvtimme släppte det. och vi var kvar i nästan 3 timmar.

Så idag har jag nästan känt mig som innan ångesten. (förutom ångesten i början av varje moment) Skönt, jag vill vara lugn och trygg igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0