Hemma igen.

Testar att blogga från iPhone. Då blir det lättare att uppdatera.

Puh, nu är vi hemma i tryggheten igen. Stora köpcentrum med mycket folk och långa köer är inte lätt just nu. I första affären var jag tom på väg ut. Tog bilnyckeln, och lämnade maken med plånbok och önskelista. När jag kom nästan till kassan blev jag arg på ångesten och valde att stanna kvar. Hoppas det betyder att jag är på väg åt rätt håll.

Resten av affärerna gick bättre, även om jag fick jobba med tankarna. Jag behöver åka till större affärer ofta så det här släpper.

När vi kom till mina föräldrar för att hämta barnen hade lilleman fått feber. :-( så min skidtur blev inställd. Jag har motion på recept(1 timme/dag) så jag får ge mig ut på en promenad istället. :-) inget sim lockar när snön yr och det blåser iskallt ute. Men det är skönt när det är gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0