Kalasande

Idag har det varit en aktiv dag. Jag började dagen med en orosklump i magen, men valde att ignorera den så gott det gick. Efter yogan tog vi tag i storstädning av huset, och sedan kalas för minstingen. Jag var orolig, för jag har de senaste gångerna haft svårt att slappna av. Men idag hade jag trevligt och satt ner och pratade med släkt och vänner.

Efter kalaset tog jag och lillasyster en långpromenad. Solen hade gått ner, men det var ändå jätteskönt ute. Avslutade promenaden med att handla, utan jobbig ångest. Bara lite och hanterbar ångest.

Den här helgen har jag mått så bra, varit pigg och glad. Men istället för att slappna av och njuta, tänker jag att när kommer bakslaget. Straffet för att jag mått bra... Antar att även det är en automatisk negativ tanke...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0