Lite kreativ

Idag skrotar jag runt osminkad i raggsockor, har inte ens borstat tänderna kom jag på nu... ;-) det är skönt med sådana dagar ibland. Imorgon ska vi ha kalas här, och då blir det lite mer ansträngt... Det är jobbigt med folk överallt, även om det är nära och kära.

Kreativ har jag varit i alla fall. En onepiece har jag sytt på beställning, i stl 98. Ett par mysbyxor och en tröja till minstingen har det oxå blivit. Sedan gjorde jag en massa "tråksömnad" gardiner, påslakanset och kuddfodral. (i molntyger) De sista var till minstingens nya rum. Jag pysslade oavbrutet mellan kl 10-20!!! Min ork brukar ta slut betydligt snabbare än så!

Jag är lite orolig att jag får ett bakslag efter denna maratonpyssling... Hoppas inte! Det är så härligt med dagar då man känner sig som innan ångesten. Igår var en sådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0