Trött

Nu har jag sjunkit ner i soffan, och pustar ut efter en lång dag på jobbet. När jag kom hem visade det sig att litens vinterkängor inte var så bra i vattenpölarna på dagis. Så vi åkte till skoaffären och köpte ett par vattentäta stövlar.

Jag börjar tycka det är lite kul att shoppa i butiker igen. :-) Sedan ångesten kom har jag föredragit internet-shopping. Men ska försöka byta tillbaka till affärer igen.

Idag gick det ganska bra att jobba. Lite ångest runt lunch, men det släppte efter någon timme. Imorgon ska jag till sjukgymnasten igen. Det blir intressant att höra om jag ska justera något på yogan. Jag tror att jag kommer få öka tiden på "sat krian". Nu gör jag det kortaste 3 minuter, och man ska upp till 11 minuter. Den är jättejobbig man håller armarna rakt upp med händerna ihop, och gör rotlås. Jag klarade inte ens 3 minuter från början... (dåligt med muskler har jag gott om... ;-)) Vi får se vad hon säger.

Nu ska jag titta på Mot alla odds, jag är så grymt imponerad över alla som kämpar sig genom den resan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0