VAB

Idag ringde telefonen, och det var från dagis. Lill-killen hade ont i magen och behövde få gå hem. Skönt för min stressade själ att få komma hem, men trist för honom att må dåligt. Just nu sover han middag, så jag passar på att skriva lite här.

Vårt köpstopp går fortfarande strålande, vi köper mat(inget godis) och nödvändiga saker(till renoveringen t.ex.) Det är riktigt skönt att hoppa av köp-stressen en stund faktiskt. Det ska bli kul att se om det blir någon effekt på sparkontot. Hoppas det! Vi har dragit igång en ombyggnad av vår nedervåning, så det kommer kosta lite närmsta tiden. Och två födelsedagar ska firas i februari. Men det ska vi fixa.

Den här veckan har ångesten varit på en drägligare nivå(än så länge) än förra veckan, då det var riktigt jobbigt. Igår var jag hos kuratorn och klarade att stanna 1,5 timme, förra gången avbröt jag efter 30 minuter... Så det var ett framsteg, även om det var tufft just då. Jag orkade inte gå min promenad igår, och vips så känner jag lite mer ångest idag. Så det var faktiskt skönt att få åka hem med sonen. Men det har gått riktigt bra att jobba, och då känner jag ett litet hopp om att faktiskt bli fri från det här jobbiga till slut. Jag får fantastiskt bra hjälp av en kurator, en sjukgymnast och en läkare. Jag är så glad att jag har dem!!!

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, passa på när liten sover.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0