Bakslag

Blä, sitter på Coops parkering och mår illa. Jag håller på med intensiva exponeringsövningar just nu, för jag är trött på att vara begränsad i mitt liv. Det har gått kanon ända tills idag... Bakslag... :-( Vaknade med ångest imorse, tycker det är jobbigt att barnen är på Liseberg utan mig(om de kommer ifrån varandra) tog en träningsrunda på cykeln då började det åska, åkte till storstaden trots ångest(den brukar gå över) har gått i ett 10:tal butiker, handlat lite men ångesten gick inte över. Det trycker i huvudet och är obehagligt. Och eftersom det är svart på himlen så vet jag varför, men det hjälper inte idag. Jag vet att alla dagar inte kan vara helt ångestfria än, men jag börjar bli bortskämd... Imorgon ska jag tillbaka till storstaden, och klippa mig. Då hoppas jag slippa ångesten som sällskap. Jag ska ju klippa den korta coola frisyren. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0