SEMESTER!

Även om jag är "mellan två jobb" så är det skönt när nu mannen oxå ska vara ledig. Hela fyra veckor ska vi vara hemma tillsammans. Det är första gången faktiskt, då vi alla andra år tagit bara en vecka tillsammans och på så sätt förlängt barnens semester. Jag ser framför mig hur vi hinner träna och pyssla en massa med huset. Det blir skoj att se vad vi faktiskt kommer att göra. Idag tänker jag iaf börja dagen med min sjörunda på cykel, den är 1,1 mil. Jag vet att den inte är  så lång, men jag är dåligt tränad, och det är den rundan jag använder för att mäta om det blir några förbättringar av mina tider. =)
 
På tisdag har jag en av mina exponeringar, jag ska åka till stora staden 4mil bort och klippa mig. Dessutom funderar jag på att klippa mig riktigt kort. Frågan är kan man ha en sådan här frisyr med glasögon 10kg övervikt?
Det är ju så snyggt!! Jag tänker att jag måste börja någonstans för att komma tillbaka till MIG, och om jag tuffar tillhåret kanske resten av jag oxå mår bättre. =) Jag behöver fårga oxå,något jag slutade med när jag blev sjuk, och inte klarat av att ta tillbaka. Men som jag saknar!
 
Nej nu ska jag hoppa upp ur sängen och äta lite, innan min cykeltur. Ha en fin dag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0