Rensa och röja

Köpstopp: Idag har jag kokat sylt igen, jag köpte en hel platta jordgubbar igår. Så nu har vi sylt för hela vintern, kommer nog komplettera med lite andra sorter bara. Men jordgubb är det som går mest i vårt hem.
 
Jag har även rensat i sonens garderob, märkt upp och ska lämna det på bytardagarna som ordnas här i stan i helgen. Hoppas jag får lite sålt, både för ekonomin och för att slippa en massa urväxta kläder som tar plats.(och energi) Det känns skönt. =)
 
Vi behöver leta upp någon bra loppis att stå på snart, för vi har massor av prylar. Speciellt nu när vi hyrt ut stugan, och trängt in de sakerna i källaren och i ett stort förråd hos min bror... Jag gillar inte när det blir trångt och stökigt!
 
Må bra: Idag ska jag göra en stor exponering, och vill bara fly. Jag ska till grannstaden 4mil bort och bowla med mina fd kollegor. Dels är det fortfarande ganska jobbigt för mig med folksamlingar, men det här känns extra bökigt. Det var situationen på gamla jobbet till stor del som gjorde mig sjuk från början, så jag är rädd att alla gamla känslor ska komma tillbaka. Förhoppningsvis blir det bara jättekul, och ångestfritt. Det är vad jag hoppas på!!! Och blir det för jobbigt, så MÅSTE jag ju faktiskt inte stanna kvar.
 
Jag har valt bort all alkohol sedan jag fick veta vad jag lider av, då det är ångsetframkallande. Och de som jag ska träffa har svårt att acceptera mitt val. Som det ofta är, så vill de som dricker att ALLA dricker, då känner de sig mer bekväma. Jag har inget problem med att andra dricker, men tills jag är helt återställd vill jag inte göra något som ökar ångestnivån i kroppen.
 
Trevlig helg till er som kikar in här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0