Vad är väll en bal på slottet...

Igår var det skolbal för studenterna i vår stad. De var så fantastiskt fina! Dottern som ogärna sminkar sig eller har klänning var så vacker!  jag fick äran att göra håruppsättningen. Det var pirrigt om den skulle hålla hela kvällen! Men det hade den gjort.

Igår blev jag ombedd att ringa på ett jobb på måndag. Ansökningstiden har gått ut för flera veckor sedan, men de har inte hittat riktigt rätt. Det skulle säkert vara ett stabilt och bra jobb, och dessutom skulle jag slippa pendla. Jag får dock förväntansångest, över att gå på intervju... Men det kommer jag ju alltid att få! Tänk om det kunde lösa sig så snabbt!!! Det skulle vara overkligt bra!!!

Nu ska jag kliva ur sängen och yoga, innan resten av familjen vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0