Helg igen

Veckorna går så otroligt fort när man jobbar, och den här veckan bjöd på en del övertid dessutom. Då hinner/orkar jag inte blogga så mycket.

Ångesten har varit i ok doser den här veckan, lite jobbigt ibland men hanterbart. Nästa vecka blir kanske tuffare, då jag ska till tandläkaren på onsdag. Sist jag var där fick jag en ångestattack. Och har inte klarat att gå dit sedan dess. Men på onsdag SKA jag fixa det. Jag tog en tid direkt på morgonen för att slippa oroa mig hela dagen. Men ska ta komp hela dagen, och förhoppningsvis fira att jag fixade det. ;-)

Idag ser det ut att bli kanonväder. Yogan är klar för dagen och efter lite städning vill jag ut i trädgården och njuta!!!

Trevlig helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0