Inlägget som försvann...

Jag upptäckte just att mitt förra inlägg bara blev en rubrik... Konstigt. I det hade jag skrivit om min förväntansångest inför dagens tandläkarbesök. Men det hade jag helt i onödan, för de ringde och bokade om tiden. Så nu ska jag dit i april istället.

Jag mår fortfarande ganska bra, och hoppas det fortsätter så. Jag har bestämt mig för att försöka göra de beslut jag skulle gjort om jag var frisk. I rimlig nivå såklart. Att åka på kurs i huvudstaden i flera dagar, är jag inte mogen för ännu. Men att träffa kompisar, handla och vara i folksamlingar. Så jag är på väg.

Det blir en synergieffekt (1+1=3) när man träffar vänner igen. Igår ringde min fd kollega och ville följa med på promenad. Det var jätteskoj, och jag saknar hennes glada humör på fikarasterna. Idag har jag tagit komp på em för att slappa. Det tar på krafterna att ta tillbaka sitt vanliga liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0