Jag är nog lite knäpp...

Hela den här veckan har varit ganska bra, speciellt om man tänker på ångestnivån. Jag har även börjat sova gott om nätterna igen. Och det är så fantastiskt skönt efter en period med dålig sömn!

Så varför är jag lite knäpp nu då? Jo, idag hade vi en familj här på besök. Vi fikade, barnen lekte och vi vuxna satt och pratade. Efter ett par timmar kom jag på mig själv med att försöka framkalla ångest. Jag satt och tänkte att nu borde jag snart få ångest och liknande tankar.

Men idag hade den ingen lust att förstöra utan höll sig borta trots att jag tänkte på den. :-) Jag har sagt det förr , men jag säger det igen. "Det är sååå skönt att känna sig som vanligt igen." En person som inte upplevt detta, kan nog tycka att det är konstigt att bli så glad över vanliga vardagssaker. Hoppas att även nästa vecka blir bra, med mycket energi, harmoni och god sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0