Mer exponering

Jag fortsätter att utmana ångesten. Jag försöker göra de val jag hade gjort innan ångesten. Så idag var vi på kalas, och trängdes med 20personer i en varm lägenhet. Som vanligt lite jobbigt först, men det gick över efter en stund.

På kvällen var det kulturkväll/natt i vår stad. Vi tog en promenad dit och tittade på lite olika arrangemang. En tjej hade ett kundalini yoga-pass utomhus. Jag tänkte först vara med, och verkligen utmana mig själv. Men när det samlades en massa åskådare svek modet... Jag var med i ca 5 av 30 minuter...

Först kändes det som ett misslyckande. Men min syster som var med sade direkt att för bara någon månad sedan hade jag inte ens följt med på något sådant här. Och när man tänker så så har det hänt massor i positiv riktning. Hoppas verkligen att det fortsätter så. Jag blev sugen att testa ett yogapass med den här tjejen iaf, kanske på tisdag om jag känner mig stark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0