Mycket att göra

Idag är det söndag, och sista lediga dagen innan en ny jobbvecka drar igång. Jag har massor jag vill göra idag, men vet inte i vilken ordning jag skall börja... Så jag börjar med lite sovmorgon och surfar runt på nätet innan jag sätter fart. =) Ibland måste man faktiskt få ta det lugnt och njuta av ledigheten oxå!

Idag vill jag gärna hinna tvätta lite kläder inför veckan, laga några matlådor, fota klart och lägga ut på blocket, påskpynta med ris mm på verandan och sy klart tre beställningar som ligger och väntar... Vi får väll se hur mycket jag hinner/orkar med. Det känns alltid så skönt att kunna bocka av saker från "att göra listan", så jag hoppas de flesta är fixade innan sängdax ikväll.

Men om jag ligger kvar här blir inget gjort... Så nu slår jag av datorn och önskar er som läser detta en riktigt fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0