Trött

Idag är jag trött så trött. Igår körde jag en hårddag med exponering. Först kurs mellan 9-16, även om den var via web så blir det lite ångest i sådana situationer. Men kursen var intressant, och ångesten släppte under dagen.

Direkt efter jobbet åkte vi de fyra milen till IKEA, för att köpa en ny soffa. Det är ingen bra butik för oss med ångest, med sitt upplägg att gå runt hela butiken... Men efter att soffan var bokad och mattan utvald så gick det riktigt bra.

For vidare till köpcentrumet och Polarn o Pyret. Lilleman behövde en vårjacka. Det gick så bra att gå runt där att han fick jeans och en tröja oxå. Avslutade mina exponeringar med att handla på "ångest-Ica". Vi har ett ica i vår stad som jag förknippar med ångest, men igår gick det bra. :-)

Soffan var inte helt lätt att montera, så det blev på tok för sent i säng. Sedan upp och jobba hela dagen, och var nervös för dottern som körde upp idag.

Efter samtalet att hon klarat det, slappnade jag nog av för nu är jag extremt trött! Orkade knappt cykla hem. Jag känner den välbekanta yrseln och att ångesten lurar i kroppen.

Nu ska jag slappa en stund, innan vi ska fira körkortet med pizza.

Hoppas orken kommer tillbaka om en stund. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0