Vår

Vilket härligt väder det är nu! Den här våren är så välkommen, hoppas på en varm härlig vår och sommar. Idag tar vi nog fram grillen och har lite grillpremiär.

Ännu en jobbvecka är avklarad, och det är som vanligt ett konstant kaos där. Jag är glad över att yogan gett mig lite lättare att stänga ute sådant stök. Men jag blir väldigt trött.

Vi vårpysslar i vår slitna gamla trädgård, som jag älskar så mycket. Om 10 år kanske den börjar se ut som jag vill, och huset oxå. Jag ser det som terapi att återställa det till ett välvårdat hem. Man skulle kunna säga att hus och trädgård är i samma fas som mig. Hehehe, i behov av uppfreschning...(hur stavas det?)

I väntan på glassen så kan jag visa vad vi pysslat med på fm. Bytt till sommardäck och påskpyntat på trappan. Kvistarna är från ett av äppelträden, och jag hoppas det blommar till påsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0