Dålig uppdatering

Vill be om ursäkt till er som läser här, även om ni inte är så många. Min uppdatering är urusel!!! Just nu jobbar jag väldigt mycket, konstigt kanske iom att jag är uppsagd. Men jag har eget ansvar för mina kunder, och tänker inte svika dem för att läget är som det är. Dessutom har det blivit ytterligare förändringar, då företaget gjort konkurs. Så nu ska jag innan jag börjar krångla med a-kassa även testa på hur statlig lönegaranti fungerar. *suck* Jag har en känsla av att det kan bli en fattig sommar i år. Men hur som helst så löser det sig säkert.

Nu när allt är så kaos har jag varit slarvig med min yoga, och det börjar jag märka av. Så nu tänker jag börja sköta mig bättre from imorgon!!! Yoga och promenad varje dag, och försöka få till mat och sovrutinen igen. Det gick väldigt lätt att komma ur de bra rutinerna som jag hade. Jag hoppas på att bli arbetsbefriad snart, så jag kan fokusera helt på att må bra tills jag hittar ett nytt jobb.

Idag hade jag en riktig ångestattack, det var länge sedan jag hade en "riktig". De brukar vara mer som ett jobbigt obehag numera. Men idag blev det lite för mycket, då vi hamnade i en folksamling med ca 5000 personer som trängdes på ganska liten yta. Hua, det kunde lika gärna varit Ullared... Och där är jag inte riktigt ännu... Jag höll mig i utkanten, och kämpade på. Men det som skulle vara en mysig familjeutflykt, blev inte någon njutning för mig precis. Barnen hade kul ändå som tur var.(tror och hoppas att de inte tänkte på att jag höll mig i bakgrunden) Men jag blir sååå arg när ångesten förstör saker som jag sett fram mot länge. Nej, mer yoga och exponeringar för mig, så jag blir mig själv igen!

När vi kom hem grejade jag i trädgården. Det är så skönt i själen att jobba med kroppen. Att det dessutom blir ett resultat som syns är bara en trevlig bonus. =) Nu ska jag testa att måla/trycka ordspråk på juteväv. Har fått för mig att det kan bli snyggt i vårt vardagsrum. Kanske kan komma en bild på det senare, om jag inte kasserar dem direkt. Ibland är ju tanken snyggare än verkligheten... ;-) Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0