En liten paus.

Inte en paus i bloggandet, men i städandet. När man jobbar mycket, renoverar och har tre barn med diverse aktiviteter så hinner man inte allt alltid. Här har städningen hamnat lågt på prioriteringslistan sista tiden. Så jag gör ett ryck idag. Kommer inte orka hela huset idag, men nedervåningen iaf. Just nu är jag inte ens halvvägs, men badrummet är klart och två hallar. Hallarna tog lång tid för jag gick igenom alla lådor och korgar för att få bort vinterkläder och urväxt. För visst måste man kunna stuva undan vantar och sådant nu?

Jag sparade några tunna mössor och vantar till lilleman. Han kan behöva det på morgonen fortfarande. Det var skönt att få bort kläderna så det blev lite plats! Innan de ska fram igen hoppas jag att hallen är ombygd. Den är inte anpassad för en stor familj!!! Så några väggar ska rivas och garderober byggas.

Oj, vilket spännande inlägg det här blev... ;-)

Vi fick besök när jag skulle yoga imorse, så det får jag göra ikväll. För nu är det slutfuskat!!! Hoppas på en bra vecka med ro i själen och många skratt för både er och mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0