Glad och lite förvånad.

Idag gick det inte att undvika en resa in till storstaden längre. Mycket kan inhandlas på hemmaplan men inte allt. Jag hade en del ångest under resan dit och några känningar i en del butiker. Men gav inte efter utan bestämde mig för att det här fixar jag. Det enda negativa med det är att det går åt mer pengar än om jag rusar ut... ;-) Men då får det hellre kosta!

Dessutom gjorde vi väldigt bra fynd. Utöver det har jag fixat att fika hos mannens bror med familj, lekparksbesök med bekanta och "poolparty" med systern och hennes familj. (ett av dagens fynd var en lite större pool)

Dessutom har jag fått två spontana kommentarer från vänner att jag känns så mycket mer harmonisk nu än jag gjort på länge...(de vet inget om min ångest eller jobbsituationen innan konkursen) Mannen kommenterade även att jag är mer sugen på att exponera mig nu än innan. Hoppas de har rätt och att det blir bra nu!

Just nu känns det bra, och jag tänker inte låta några negativa tankar vända min uppåtspiral!

Några av fynden. 609:- för allihop!!! Vi ramlade av en slump in på en konkursutförsäljning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0