Köpstopp... Hmmm...

Igår gjorde mannen ett ordentligt snedsteg från vårt köpstopp. Han köpte en träningscykel. Det är en kombinationscykel som man kan cykla på både landsväg, grusväg och lite i skogen med. Han har pratat om att göra det ett tag, så använder han den flitigt får det väll vara ok. Men inte helt ok för ekonomin.

Idag tog jag en premiärtur på den. Hahaha, vilken pinsamt dålig kondis jag har!!! Men det var riktigt kul, så det är väll vara att fortsätta trampa. ;-)

Det är ovant att vara hemma och idag är dessutom sonen på dagis... Jag är väldigt ovan med egentid. Träning, sytt en t-shirt, sovit och duschat är väll ändå ganska väl investerad tid? Snart kan jag bege mig till dagis för att hämta min prins igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0