Spännande!

Igår kom plötsligt konkursförvaltaren och en del andra till jobbet. Tydligen skrevs kontraktet med nya ägarna på. Det betyder för mig att jag inte kommer få jobba mer i datorerna. Så min uppgift fram tills på fredag är att packa och lämna ut material till kunderna. På fredag slår de igen kontoret, och ingen mer får komma in och jobba.

Jätteskum känsla!!! Men skönt att veta att det snart är klart. Idag ska jag packa och sortera, sedan hoppas jag att vi kan ha några timmars utlämningstider/dag. Så vi slipper sitta och bara vänta från 8-16.30 resten av veckan.

Men då får jag väll ta med en bra bok, så jag har något att göra... Konstigt att vara på jobbet men inte få jobba!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, och göra mig redo för dagens utmaningar. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0