Valda och spontana exponeringar.

Nu börjar jag känna mig lite mer normal igen, på väg mot ett vanligt liv med vanliga aktiviteter. Jag har bestämt mig för att vinna den här kampen ännu en gång. Jag har justerat mitt yogapass, och det känns som det blev en bra kombination för hur mitt liv ser ut just nu. I söndags kom min motivation tillbaka, och då är det bara att köra på! Fotbollsmatch, hälsa på kompisar, skogspromenad, främmande hos oss och handlat blommor. Det kändes som en bra dag efter min egenvalda isolering här hemma. =)

Igår började jag dagen hos kuratorn, det var lite jobbigt men inte outhärdligt. Det har varit andra gånger då det varit betydligt jobbigare. Sedan till jobbet, där det ju som vanligt är lite konstig stämning. Nya ägaren skulle komma på em och ha möte. Och jag som inte ska med tyckte det kändes lite sådär. Väl där ville hon ha ett enskillt möte med mig, det var som en timmas anställningsintervju... Bra övning, då jag bävar för just intervjuer. Det gick så bra, att nu vill hon ev byta ut en av de andra mot mig...!!! Men jag vet inte om jag vill jobba för en chef som behandlar människor så. Först lova en tjänst, sedan ta tillbaka det. Dessutom sade hon varför, och man pratar inte "skit" om sina anställda!!! Så jag tror inte jag kommer söka den tjänsten faktiskt. Nu har jag ju testat intervjusituationen, och klarade den. Då kan jag göra det fler gånger på andra företag oxå. =) När jag kom hem tog jag hunden och gick ut ensam i skogen, en 5km runda blev det. Tidigare har jag velat ha maken med mig, så det var ett framsteg. Kanske, kanske kan den här skitångesten försvinna till slut!!! Hoppas och tror det!!!

Hoppas ni som läser får en bra och ångestfri dag idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0