Ledsen...

Inte roligt att komma hem efter en lång stressig dag på kontoret, och inse att maken"unnat" sig en iPhone5 på kredit... Jag blev sååå arg!!! Här har vi lovat att inte dra på oss fler krediter, och så gör han så!!! Jag säljer på nätet och extraamorterar varje månad, för att minska våra kostnader. Han resonerade som ett lyxfällan-fall, att 350:- kommer inte stjälpa oss. Och vadå 8400:- den kostar 350:-/månad. Han måste ju få unna sig lite...
Åååå, det bara kokade i mig kan jag lova. En vinterjacka, byxor, tröja och utelunch tycker jag kanske kan räcka med "unnande" för en dag...

Men nu är han på väg till butiken för att lämna tillbaka den. Tyvärr lyckades han få de stora barnen att tycka synd om honom... Så nu är jag inte så populär här hemma... :-( men ska vi någonsin bli av med skulderna kan vi inte fortsätta handla. Ibland känner jag att vi kanske är för olika, kommer från för olika bakgrund ekonomiskt. Vi har väldigt olika behov om trygghet och standard. Jag vill inte känna mig
som en mamma till min livskamrat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0