John blund, vart är du?

Inatt har det verkligen varit dåligt med sömn. Många tankar som mal i huvudet och en ångestklump som irriterar. Anledningen är att jag varit på anställningsintervju. Den gick bra, så det är inget sådant. Men min magkänsla skriker högt, att jag inte kommer trivas där. Som arbetslös har jag ju inte rätt att tacka nej, om de erbjuder mig tjänsten...

De var trevliga och allt, men arbetsmiljön var inte trevlig. Så jag fick tom känning av astma när jag varit där. (nötkreatur) Och den vill jag inte få problem med igen... Får man tacka nej av medicinska skäl?

Hade det inte varit för allergin, så hade jag kunnat stå ut. Medan jag fortsätter söka. Men sjuk vill jag inte bli av att jobba. Fy vad svårt det känns!!! Jag VILL ju verkligen ha ett jobb, gärna ett där jag trivs lika bra som under höstens vikariat. Den känslan fick jag absolut inte nu!!!

Hoppas allt känns bättre när natten är över. Allt blir så mycket större när man ligger i mörkret och tänker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0