Dag 2

Fortfarande inte hungrig, och huvudvärken som många får dag 2 kom inte. Den kanske kommer senare, eller så är det att jag är noga med vatten och att äta regelbundet som gör att det funkar ändå.

Tidigare har jag kört Cambridge, det är några år sedan men... Då var jag hela tiden hungrig, låg vaken pga hunger och kunde bara tänka på mat. Så det är skönt att slippa. Dock blir jag sugen på att äta, jag längtar efter morotsasagne och chips, lite kryddiga saker helt enkelt. Men än kör jag på. Mina delmålskläder hänger på garderobsdörren och väntar. På fredag ska de provas igen. Så här ser de ut. Jag kan klämma på mig dem med mycket vilja, men de sitter allt annat än bra...



Byxorna är så galet snygga tycker jag!!! Och jag längtar verkligen efter att de ska sitta snyggt på mig oxå, utan vällande valkar. ;-)

Igår gick vi en skogspromenad (jag med pumpstavar) dottern med häst slöt upp och resten av familjen grillade korv till lunch. Solen sken och det var som en vårdag. ❤️

Sköt om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0